Arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar. Malum markanın şarjlı dikey süpürgesini almaya gidip alamadan geri döndük dün 3 bin zam gelmiş gene hepsine 🥲 maalesef başka marka arayışındayım bunların kaliteli olduğunu okudum sapık gibi habire karşılaştırma videosu izliyorum aranızda bunlardan kullanan memnun olan ya da olmayan var mı lütfen beni yönlendirin 🤗