bebeğime öğlen balık yedirdim ondan sonra 1.5/2 saatte bir sanki ağzımda kıl var gibi öğürüyor salya akıyor. su veriyorum duruyor. genel huysuzluğu falan yok kyyfi yerinde. ama neden öyle yapıyor kız yapmazdı sanki ağzında birşey var açıp öğürüyor. kılçık batmış olmasın allah korudun bir yerine. uyutucam valla uyutamıyorum korktum