S123mrv Venussmom biz bugün gittik doktor yarın sabah alalım dedi anesteziye yönlendirdi kan verdik onay çıktı, 5-10 dk uyutacaklarmış çok kısa bi işlem olduğu için hemen hastaneden çıkarsınız dediler. Çok hafif narkoz olacakmış uyuması için
Seren-karan Venussmom evet bende beklemiyordum hemen keseceğini kesti iyikide küçükken kestirdik büyüdükçe zor oluyormuş ameliyat gibi kesim yapılıyormuş
Venussmom Seren-karan oh kurtuldunuz🥹 nasıl geçti operasyon bebiş ağladı mı, beslenmesinde bir zorluk yarattı mı? 🥺
Seren-karan Venussmom 5 dkkada kesti doktor ağladı ama yarım saate bişey kalmadı o gün beslenmesine de devam etti zaten belkide küçük olduğu için bilmiyorum sizde zaman kaybetmeyin bence
Ayaz_123 Venussmom 2 aylıkken dil bağı vardı hemen yanımda kestiler uzun sürmüyor canım ve bişey hissetmiyorlar emmede sıkıntı olmadı