Tam azalıyor derken tekrardan zirve yaptı. Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım artık kendi kendime teşhis koyuyorum ama yok. Günde 4 kere kaka yapıyor gaz çıkarıyor ama yinede rahat değil o kadar bağırıyorki edemiyorda rahat rahat. Kakası hafif mukuslu gibi sadece buna bakarak alerji teşhisi koyamayız diye düşünüyorum ama ne yedimde böyle oldu bulamıyorum yamuldu çocuk resmen