Defnem23 Haticezeynep yaa o zmanla toparlıyor sanırım bi de öok küçükler hala sindirim problemi yaşıyorlardı bş de aşı olunca kombo oldu sanırım
Asilbey01 Haticezeynep kaç doz yaptırdınız ve kaçıncı ayda oldu aşıyı bırde fiyatını öğrenebılıt mıyım
tazeanneeee55 Haticezeynep bizde de aynı sorun oldu üstüne sümüğümsü kaka eklendi. Emziriyorsanız eğer Yediklerinize dikkat edin bizde süt intoleransı çıktı. Probiyotik kullanın. Bende rotavirüse bağladım açıkçası