Kızım 2 yaşında uyuması uzun sürüyor diye rutinleri yapıp ışıkları ve karartma perdeleri kapatıp öyle uyutuyorum bundan dolayı mı korkusu oluştu çok anlayamadım. Parka gidince hava kararmaya başlasın ağlıyor eve gelmek için. Gün içinde de kucağıma gelmek için ağlıyor korkuyorum falan diyor