blackpink Merhaba sevgili annelerim bu ara kızamık vakaları ve ölümlerde artış var lütfen 9.veya 12. Ayda doktorunuzun önerdiği kızamık aşısını ve diğer aşıları yaptıralım bilime inanın aşı karşıtı bir sürü çevremde anne olduğu için uyarmak istedim
Egenim blackpink kesinlikte gelen göçmenlerde aşısızlar dolu bende bugun hastane kızamık cocuk gördüm yazık
gizzzy35 Mucizexx Bizim doktorumuzda vaka gormedigini söyledi. Ayrıca çevrem hep sağlıkcı onlarsa aynı şeyi söylüyor. Ben inanmıyorum açıkçası. Aynı şey covid içinde yapıldı şimdi ne oldu hepsi patladı.
Mucizexx gizzzy35 bende sizin gibi düşünüyorum ama benim ablamda çocuk doktorunun yanında çalışıyor oda kızamk vakası gelmiyor dedi ama burda ve instagramda doktorlar canlı yayın açtı orda bikaç kişi çocuklarının aşısız ve ağır geçirdiklerini ve hasar kaldığını söyledi riske giremedim yaptırdım kendime korona aşısı bile yaptırmamıştım.. çocuk olunca insan korkuyo inş bi zararını görmeyiz