ElifS95 [silindi] can yakan bir durum değil ben 2 bebeğimde de kiwinin süt sagma makinesini kullandım fiyat performans olarak çok memnun kaldım çok işimi gordum tavsiye ederim acı hissi vs de yok çokta güzel sağım yapılıyor
TugceArya [silindi] ben lansinoh kullanıyorum durumunuz el verirse bence ondan alın uzun süre kullancaksınız zaten
Egemannesi [silindi] benim oğlum da göğsümun birini almadı yatarak emzirdim silikon üç aldım öyle öyle alıştı internette emzirme pozisyonları var bir bakın isterseniz
Egemannesi [silindi] Dr danıştiniz mi yada bir emzirme danışmanıma falan sizi korkutmak değil amacım sütünüzun tadı değişiktir ondanda olabilir bence bir danışman veya Dr görüşmeniz de fayda var