Kızlar 3 yıldan beri kullanıyorum . Ama biliyorsunuz ki adet dönemini uzatıyor . Neredeyse 10 günü buluyor . Temmuzda tatil planımız var . Tam da o zamana denk geliyor . Bir yıl önce adet söktürücü kullandım işe yaramadı yine zamanında geldi . Acaba adet geciktirici işe yarar mı ? Tampon kullanın demeyin hiç yapmadım ondan korkuyorum . Keşke kullanabilsem .