terazikadini Kızlaarr baya oldu kuaföre gitmeyeli yakın zamanda gidenler saç kestiricem birde ombre yaptırıcam bilginiz varmı ne alemde birde ağda fiyatları her yere göre değişir ama en azından tahmini olsun 😁
Beyninizikullanmakucretsizdir terazikadini rahat 2000 TL gözden çıkarmanız gerekir, yaşadığınız yere de bağlı onu da söylemeden geçmiyim 😁😁
Egemannesi İstanbul Pendik’te yaşıyorum ramazanda 150 TL ye kestirmistim ombre 1.000tlden başlıyor dedi kuaförüm komple ağda da 250 TL verdim
terazikadini Beyninizikullanmakucretsizdir onu düşündümdr ne biliyim geçensene kesim ombre 750 tl yaptırmıştım
Yagmursonrasitoprakkokusu terazikadini kuaförümde arkadaşım geçen hafta saç kesimi yaptırdı 40 TL gibi bisey ödedi ama benim kuaför zaten normalde de diğer yerlere göre uygun o yüzden baz almak doğru olmayabilir
terazikadini Yagmursonrasitoprakkokusu sizinkü uygunmuş burdada var uyguna yapan yerde benimki biraz daha pahalı
Sonbahar01 terazikadini ya bende post açtım Brezilya fönu ne kadara yaptırdınız diye 1 kişi döndü. Bana 2bin 2 buçuk bin fiyat verdi fazla geldi de
durukusunannesi_ terazikadini 200 TL saç kesimi 1500 TL ombreye verdim saçım da uzun değil orta bir boyda. Kaş bıyık 75 🤷♀️
terazikadini durukusunannesi_ ayyyy beb 4 5 ay önce kaş bıyık 75 verdim kesin 100 150 olmuştur benimkinde
slkmsncemile terazikadini en son geçen hafta görümcem gitti. Sarı yaptırdı saçlarını birde kestirdi, toplamda 2.000 tuttu. Ümraniye nisan kuaför de.
durukusunannesi_ terazikadini olabilir zaten hemen fiyat güncellendi demeye başladılar sadece mainiküre 200 diyor parlatıcı bile sürmüyorlarmış eskiden herşey bedavaymış 😂
slkmsncemile terazikadini 1 saat? 4.5 saat sürdü hayatım. Benim bebekle yemedi eve döndük spnra giderim ben umayı bırakırım dedim çünkü biliyorum durmaz dkdlsls. Tek güvendiğimiz biri var çünkü orda saç için. Geçte olmuştu.
terazikadini Anne-canan öhö öhö naptın sen bacım ya 😂😂 kocaya boşatıcan bizi o kadar ombreye versem öldürür beni 😂😂 benimkide elit bir yer inşallah bu kadar çıkmamıştır
terazikadini slkmsncemile lafın gelişi 1 saat canım benim saçım belime geliyor birde kolay dolanıyor 6 saat uğraşmıştı kuaför 😂😂😂 şimdi kestirip öyle yaptırıcam en fazla 2 saat sürer kısa saça diye düşünüyorum ama vaya pahalanmış
Beyninizikullanmakucretsizdir terazikadini Replika abla zengindi unuttun mu 🤣 normaldir bu fiyat hatta az bile söylemiş 😝
092022 terazikadini 3 ay önce kesim 150, ombre 1700 genital ağda 120 idi. Şu an bilemiyorum her ay güncellendiği için 🤭
terazikadini durukusunannesi_ bende gidince bi komple girerim dedim ama bu gidişle onlar bana giricek 😂😂😂
terazikadini durukusunannesi_ ben hamileyken 2 hafta ara ile gittim kaş bıyığa 50 tl fark koymuşlardı çok kızmıştım bidaha gitmicem oraya dedim ama onlar gibiisnide bulamadım başla kuaförü de beğenemedim kazıklanmakmı hoşuma gidiyo ne sksksk