ikikereanne_ dur daha dur bir nefes al önce. Kanın sebebini araştırsınlar önce. Belki zorlanarak yaptı katı gıda dönemidneyse belki o dokundu. Belki de demir ilacı alıyosa o dokundu. Her ne ise önlemi var, çözümü zaman ve sabır. Senin yüzünden ömrü billah bir hastalığı olmayacak korkma. Laktoz alerjisi çok ağır olmuyor genelde yani en azından ceviz/fıstık/çilek gibi değil