Susu86 Kızlar bebeğimin poposu sürekli pişik ne yaptıysam geçmiyor. Alerji testlerinide yaptırdım hiç bir şey çıkmadı bez mi yapıyor acaba bilemedim denemdğim bez de kalmadı. Napacagımı şaşırdım:(
Sarpsmomm Susu86 hametol krem kullanın her bez değişiminde önce nemli pamuk sonra kuru pamukla kurulayın 3 güne geçer
Egenim Susu86 5 aylık bebem hiç pişik olmadı. Önce özellik yaz ayındayız . Ben kışında yaptım hergün su ile yıka bişy sürme. Güzel kurula hametan sür . Hiç bişy kalmaz. Bebeği pişik yapan kakadır unutma. Kaka kalmasın her seferinde iyi temizle
ElifS95 Susu86 tek tavsiyem arko kremi iyice yedirerek sürün pişik falan kalmıyor ben 2 bebeğimde de o şekilde yaptım hemen geçiriyor diğer kremlere bir syru para döktük hiç faydasi olmadı ne yazikki
Susu86 Prima molfix slepy a101 bim bezleri hepsini kullandım ama fayda yok prima kullanıyoruz şimdi ama hala pişik
Susu86 Egenim her kaka yaptıgında kavobada yıkıyorum poposunu 15 aylık bebeğim ve 2 aydır böyleyiz deneyeceğim 🌸
Susu86 ElifS95 gerçekten öyle bir sürü krem dolu evde hiç biri işe yaramıyor hametanı deneyeceğim olmassa arko krem kullanacağım teşekkür ederim🌸