emayy Bebeğine mr çektiren varmı bebeğim anestezi alarak mr cekilecek biraz korkuyorum.zarari olur mu
RmznElf emayy geçen hafta cuma günü çektirdim cnm. Bizde de aynı rahatsızlık var. Çok kısa sürüyor zaten korkulacak bsy yok. Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama hemen randevu almaya çalış çünkü çok ileri tarihlere veriliyor en azından büyük şehirlerde bu BÖyle. Yürüyor mu bebeğiniz? Doğduğunda beri parmak ucuna mı basıyo acaba. Mesela kendisi tutunup kalktığı zaman sıralarken yada siz ekinden tutup kaldırdıgınızda parmak ucuna mı basıyo
muhendisanneeee emayy Ben çektirdim defalarca sorun yaşamadık, yaşayanı da duymadım. Ancak yapılan en basit damar yolu işleminin bile riskleri var. Size işlem öncesi riskleri içeren bir kağıt imzalatacaklar. Doktor şöyle demişti; burdan eve giderken araba çarpma olasılığı ile bir şey olma olasılığı aynı.
Minigim38 emayy epilepsi tanısı kondu egg çekildi bide anestezili mr çekilecekti oda malum. Sizinki ne için acaba
emayy Minigim38 topalliyor tendonunda kısalık varmış bakılacak neden kaynaklı kısalık diye kaç yaşında çocuğunuz
Minigim38 emayy 7 ay 22 günlük. Hayırlısı olsun inşallah Rabbım iyisini bilir inşallah korktugumuza ugratmaz 🤲🤲
Minigim38 Gamzeeeylmz hicbiseyi yoktu gece uyurken birden nefesi kesildi kucağıma aldım bayıldı acile gittik orda tekrar oldu sonra yatış verildi gece 3 gibi bu kezde sabit bir noktaya baka kaldı ve tüm vücudu taş gibi kasildi sertleşti sonra egg çekildi orda öğrendik
Minigim38 Hyl-kbr1501 teşekkür ederim gece uyurken birden nefesi kesildi kucağıma aldım bayıldı sonra hastaneye gittik orda serum taktılar yine bayıldı. Yatış verdiler gece uyuyordu birden sabit noktaya baktı ve kendini kastı taş gibi oldu egg çekildi orda epilepsi olduğunu anladılar
Hyl-kbr1501 Minigim38 ayyy ya siz uyurken nefesi kesilseydi rabbim yardım etmiş çok geçmiş olsun şifalar minikle olsun inşallah
22mavisim0510 Merhaba benim kızıma 2,5-3 aylıkken çekilmişti anestezili mr, hiçbir problem olmadı uyanması çabuk oldu ilaçla uyuttular zaten çok kısa sürmüştü aç karnına gelmesi gerekiyor demişlerdi bize. Bizi zorlayan tek şey açlık olmuştu
RmznElf emayy elinden tutup kaldırdığınızda parmak ucunda ayakta duruyordu dimi. Kaçıncı ayda yada ne zaman düzeldi. Benimde ikizlerimden biri hep parmak ucunda duruyo. 12.5 aylık. Beyin MR temiz cktı çok şükür. Kimi doktor yürüyünce düzelir diyo kimisi tendon kısalığı var fizikle geçer diyo 2 doktor ameliyat olabilir dedi. Sizde nasıl gelişti bebeğinizin durumu