emas00 ekran otizm yapmiyor otizm dogustan ancak ekran o kadar kotu etkiliyor ki ayni otizm gibi cocuklarda benzer semptomlar sergiliyorlar eger ki erken donem 0-3 yas arasi cocuk ekrana maruz kaldiysa cogu kazanima gec ulasiyor ve bunun tedavisi cok uzun suren ve emek isteyen bir durum. Ozellikle pandemi sonrasi evlere kapanip ekrana maruz kalan cocuklarda son 3 yildir yani dogan cocuklarin cok ciddi bir beyin gelisimi geriligi mevcut yapilan arastirmalar bu yonde. Ekranin sadece otizm degil bircok olumsuz etkisi de var bir omur cocukta kalici bircok hasar birakiyor malesef