incitanem3 Reglim bitti üç gün oldu bugün yine kanama oldu ve ağrı var inanılmaz. lanet spiralden dolayı mı böyle zaten uzun sürdü bir haftayı geçti bitti bugün yine leke var ve inanılmaz kasık ağrısı