Herkese merhaba 🫶🏻 rota virüsü aşısının ikinci dozunu 8 ay civarında yaptıranınız var mı ?
meymiiii bize 3 ve 5. Ay demişti hemsiremiz 3 aylığı Çarşamba günü vurulcaz
meymiiii doktorumuz 3. Ve 5. Ay olarak dedi bize
meymiiii o aylarda yapılmıyor diye biliyorum . Kızıma da oğluma da 3. Ve 5. Ayda yaptırdım
meymiiii 2-4 veya 3-5 bu aylar geçince yapılmıyor daha.