Goktug80 Biz de 6ay 12günlük gece saat başı veya 2saatte bir kalkıyor emmek istiyor bazen emzirmeden uyutmaya çalışıyorum çok ağlamazsa ve bir de sabaha karşı gazı birikiyor 😔 bende gece beslenmesini kesmek istiyorum ama doktoruyla konutum emen bebek gece kalkar hep dedi. Ben 2 3 kez kalkmaya bile razıyım aslında ve azaltmanın yollarını arıyorum. Tecrübeli anneler yazarsa deneyelim