Merhaba anneler 21 günlük şekersiz diyet yaptım 85.7 ile başlamıştım. Şimdi ise 79.8 kiloyum. Şimdi ara verdim. Bayramdan sonra tekrar başlayacağım. Yediğim şeyler: Et, tavuk, balık, kurubaklagiller, süt, yoğurt, peynir ceviz, badem, ek olarak fındık, ( bir avuç kadar) esmer ekmek, kepekli galeta, kuru kayısı, kuru elma ek olarak hurma bu şekilde beslendim. Aynı zamanda 30-40 dakika spor yaptım.
Yasak olan yiyecekler: Kek, kurabiye, sütlü tatlılar
Dondurma
İlave olarak Paketli gıdalar
Dondurulmuş bazı besinler
İçindekiler kısmında ilave şeker yer alan herhangi bir besin
Kola, gazoz gibi asitli içecekler
Hazır meyve suları
Ek olarak aromalı kahveler
Sıcak çikolata
Aromalı veya meyveli süt, kefir ve yoğurt
Ek olarak Alkollü ek olarak alkolsüz kokteyller
Neredeyse 6-7 kiloya yakın verdim. Sizinle paylaşmak istedim anneler🤭