Eminegul5 bizim doktorumda sebze ile başlamamizı önerdi. Ve iyikide öyle başlamışım.Hatta ben yoğurdu en son verdim, sebze , meyve , yoğurt sıralamam o şekildeydi. Kışa denk geldiği için bal kabağı ile başlamıştım tadıma. Zaten ilk püre veriyorsunuz bir çay kaşığı sadece