Cuma veya cumartesi ev sahibi aradı 15 güne evi boşaltın oğlum gelicek dedi ki 4 çocuğu var ve Almanya da yaşıyorlar hepsinin kurulu düzeni iş yerleri var kiramiz uygun büyük ihtimal bizden sonra daha pahalıya vericek kontratimiz yok yenileme zamanı burda degildi hiç bir kiraciyla yenilemedi sadece yıl basinda 200 TL zam yaptı bende nasıl çıkayım 2 çocuk var nerden ev bulayım da çıkayım dedim beni ilgilendirmez zaten ucuza oturuyorsun cikicaksin dedi kapattı aklında fiyat felsn vermedi direk cik dedi kirayı elden. Veriyoruz ev sahibim de senede bir gelir bir ay ya durur ya durmaz üst katımda oğlunun evi var yeniledi 2-3 sene önce evi geçen sene yazın geldi 10 gün durmadı bile gitti ev arıyorum ama yok olan da ya bize fiyatı çok yüksek yada memur polis felan istiyo kaç gündür arıyorum uykusuzum iki çocukla yağmurlarda dolaştım ama yok korkuyorum polis zoruyla gelip de çıkartır diye oğlunun gelicegini düşünmüyorum cunki kendi iş yeri var Almanya da napicam bilmiyorum biz de dedik madem cikartican niye kiraya zam. Yaptın soyleseydin 6 ayda haydi haydi ev bulurdum ben