Jfkskskdn Muhtemelen aileden gelen bir genetiktir. Peynir yumurta et balık ve yoğurt tüketiyorsa gelişme geriliği sebebiyle boyunun kısa kalması pek mümkün değil. Bizim de tam tersi genetikten dolayı oğlumun boyu normalden uzun. Kilosu da normalden düşük ama ben düşük oluşuna takılmıyorum. Sağlıklı besleniyor güzel yemek yiyor ama vücudu kilo tutmuyor 💁🏻♀️Siz de Şimdilik bir şey yapamazsınız ama ilerde okul çağında sporla uğraşırsa boyu uzun olacaktır, sağlığı yerindeyse hiç takılmayın 🥰