burnumagelioduuujfklkl Merhaba sabah doktora gittik biz. Sonucumuz henüz cikmamis 15 gün sonra çıkacakmış. Icim rahat olmadığı icin doktorun yanina gidip sordum asistani vardi kendisi yoktu. Durumu anlattim internetteki görüntüyle cok benzer oldugunu soyledim vs ama kendisi bu sekilde yorumlamanin dogru olmadigini, sonuca raporuna gore doktorun degerlendirecegini söyledi. Dalgalarin boyutunun yuksekliginin ne derece olduguna bakilmasi gerektigini söyledi. Ben kendim bile bakip bu yorumu yapamam bu sekilde dedi. Üstüne basa basa sordum bu sekilde karmaşık çıkması kesinlikle hasta oldugu anlamina gelir mi diye oda hayır dedi. Bi nebze de olsa icim rahatladi simdi sonuc cikinca tekrar gidecegiz bayramdan sonraya kalacak ama nasip böyleymiş