Dün gece biri kapıda eşimin yepyeni ayakkabısını almış ve işin garip tarafı da benim de ayakkabım yeniydi çocukların da o kadar eski değildi ama niye eşimin ayakkabısı illa onu anlamadım ve ben akşam 7 gibi parktan eve geldiğim zaman da ayakkabı vardı sonra 8 de eve Trendyoldan kargom geldi ve sabah eşim eve geldiğinde ayakkabım yok dedi ve ben evde tektim saat 12 ye kadar da uyanıktim kim yaptı ya resm3n korkudan uyuyamam eşim de gececi güvenlik kamerası da yok binada ama 3 yıldırda burdayım ilk defa böyle bir şey gördüm sizce kargocu almış olabilir mi