Evindargrbz28 benim de bebeğim 33 haftalık bir 1750 gram doğdu 33 gün küvezde kaldı 2,5 kg olana kadar kaldı üzülme sağlıklı olsun yakın zamanda çıkar inşallah ben çok ağlamıştım ama gelip geçiyor o günler sen kendini her zaman iyi tut çünkü gelince sana ihtiyacı olacak🥰