Sryilknr Kızlar dün akşam bebeğimi banyo yaptırdık sabah ateşini ölçeyim dedim 37.1 çıktı ne yapabilirim ateşi çıkarmı?
Duru2019 Sryilknr Devamlı kontrol et canım. Her bebeğin vücut ısısı farklı. Bazen 36.5 bazen 37 benimkinin. 38 oldu mu ateş sayılıyor. 37.8 falan olursa üzerini soy tek badiyle kalsın, ebeye veya dr danışıp ağrı kesici şurup içerebilirsin önlem amaçlı.
sedaykn Sryilknr Nerden ölçtüğünüze göre değişiyor. Kulaktansa bu sonuç ateşi daha düşüktür. Bi de bebeğinizi kalın giydirdiyseniz de yüksek çıkabilir. Arada ölçün çıkar gibi olursa üzerini inceltin
melasya Sryilknr yeni uyandıysa sıcaktır vücüdü daha belki.gun içerisinde tekrar ölçün 37,7 den sonra calpol cay kaşığıyla panik yapmayın banyo yaptıgı için üşütmez
Duru2019 Sryilknr Bende onu kullanıyorum canım. Kaç aylık. Ebemiz bana 1. Ay aşısında, almamı söylemişti. Önlem amaçlı hep dolapta. 38 oldu mu ya da çok yakınsa 1 çay kaşığı veriyorum düşmücek gibiyse. 7 aylığız şu an.
Berfe Sryilknr 37.5 in üstü ateş sayılıyor canım müdahale etmen gerekmez için rahat etmiyorsa üstünü incelt