alpinanneesi 3.5 aylık bebeğimin kakasında kıl çıkıyor yutmuş çıkarmış birşey olur mu? Birde anne sütü alıyor bebeğim sadece su vermelimiyim havalar çok sicak vermeliysem ne kadar vericem ve nasıl bir su kaynamış soğumuş mu ilk bebeğim tam bilemiyorum
benkosarim alpinanneesi belki yutmamıştır bezinde kalmıştır bazen saçımız dökülebilir bebeklerin bezinin içine üç buçuk aylıksa şu an su vermenize gerek yok ama 4 aydan sonra doktorumuz bize ufaktan ufaktan verin demişti alıştırmak amaçlı bir çay kaşığı falan zaten mama içiyor ya o yönden susuz kalmaz ama böyle daha da sıcaklar geldiğinde verebilirsiniz bence
Mrysmg alpinanneesi benim kızımda yazda doğdu ben hiç su vermedim birkac kez dudakları kurumuştu kaytanıp soguttugum sudan 1 tatli kasigi kadar vermistim
Nurbost alpinanneesi benim oğlum 3ay 22günlük anne sütü alıyor ama artık sıcaklar başladığı için 5gündür falan ben veriyorum. Kaynamış suyu veriyorum. O da baya iştahla içiyor
Ozgetfkc alpinanneesi bu su isini doktora sordum yaza dogru verebilirsin havalar cok sicak olunca dedi ve ph ı yuksek su vermeliymisiz onuda sormustuk
Mrltz 3.ay itibarıyla elleri genelde ağızlarında oluyor,büyük ihtimal kıl yutmuş 😁Bir şey olmaz,korkmayın.Suya gelince,anne sütü su ihtiyacını karşılar ama vermek isterseniz 1-2 çay kaşığı verin bence..
Milena17 6.aydan önce su verilmez. Verenlere şoktayım 😂 kakadan kıl bizde de çıkıyor elini emdiği için sürekli