Duygu1403 Merhaba hanımlar bebeğim üç aylık ozamana kadar yüzüne hiç nemlendirici yağ vs sürmedim yok ama sizler ve benzin cildi için bir şey kullanıyor musunuz? Vücuduna banyo sonrası bebek yağı kullanıyorum sadece
findikbrnlu0_ Duygu1403 yüzüne nadiren bebek vazelini sürüyorum vücuduna her banyo sonrası onu sürüyorum
MasaLiyam Duygu1403 la Roche posay atopik ciltler için olanı kullanıyorum doğduğundan beri doktorların hepsi onu önerdi cildi çok hassas
Buse18062 Hicbirsey kullanmıyorum , maalesef piyasadaki ürünler de çok fazla katkı maddesi var , kullanmamak daha hayırlı benim açımdan