Semihbebek1 benim bebeğim 23 günlük. Sütüm bir öğünde 20 ya da 30 cc çıkıyor bebeğim emmiyor sagiyorum
Sutu içtikten sonra 30 cc mama veriyorum. Yani toplam 60 CC tuketmis oluyor
Ama Birkaç gündür doymuyor mama 60 CC yaptım. içtiğini iciyor gerisi kalıyor. Bazı öğünde kalmiyor. 20 sut 60 mama gibi oldu. Ya da 30 süt 50 mama iciyir.
açlıktan agliyormus onu farkettim. Bakalım başkaları ne yazacak fikre ihtiyacım var.