Kızlar 1 ay önce doğum yaptım son bi Kaç gündür uzun süre aç yada eusuz kalınca gelen aniden bir halsizlik el ayak titremesi tabiri caizse el ayak tutmaması hibi şikayetler hissediyorum emzirdigim için vücut halsiz kalır diye düşünüyorum ama bunun gibi şeyler yaşayan var mi evre tek olunca napayım diye düşünüyorum hep çocuğa bakamayacak duruma geliyorum nerdeyse yeni tahlil yaptırdım hiçbirşeyin yok ama.