Kızlarr bebeğim yedi buçuk aylık emekleme girişiminde bulunuyor ama çok çabuk yoruluyo sinirleniyo bende çok üstelemiyorum açıkcası ne zaman emeklerse o zaman emeklesin hatta emeklemeden yürüyen bile duydum ama kayınvalidem sürekli “hadi ne zaman emekliceksin seninle yaşıtlar emekliyor gibi” cümleler kurup canımı sıkıyo. Görümcem de yanımıza geldikçe kızıma emeklemesi için yoğun bi çaba sarf ediyo kızım da yüz üstünden çok durdugun da sinirleniyor. Her çocuğun farklı oldugunu ve istedigi zaman emekleyeceğini acelemizin olmadığını söylesem de sonuç aynı sürekli laf 🤦🏻♀️