berosunannesi bence siz bir papatya çayı demleyin kendinize sinirleriniz bozulmuş. Bakin siz kabul etseniz de etmeseniz de “genelleme” olarak bebeklerin her ayında göstermesi gereken belli gelişim adımları vardır. Her bebek aynı gelişimi gösterecek diye bir kural yok. Kimi bir iki ay geriden gelebilir, kimi bir becerisini erkenden sergileyebilir. Bir çocuk doktorunun 7 aylık bebeğe muayenesinde oturabiliyor mu diye sorması gayet doğaldır. Ki size kötü bir şey söylememiş etmemiş. Gerekli kontrolleri yapmak istemiş. Daha önce yapışıklık yoktur şimdi olmuştur ve bu doktor farketmiştir buna sevinip doktorunuza teşekkür etmeniz gerekirken gelmiş burada bir hışımla post açmışsınız. Sizi biraz sakinliğe davet ediyorum bu kadar agresiflik iyi değil. İnsanlar ne sağlık sorunları ile uğraşıyor, en ufak şeyde bu kadar sinir harbine gerek yok diye düşünüyorum. Sevgiler.