A111 kivitoannesii 4.ay atağı olabilir mi o dönem de bizde öyleydik, çoğu eğitimciler 5.aydan sonra başlıyor
mrvunal13 A111 yardımcı olur musınız nasıl ilerliyor emzik kullamımo var öıydı sizde de nasıl yapıyor ben de aldom birinden ama hala ağlıyor
A111 Beyzakuzu bence tamamen annenin sakinliği olursa olumlu sonuç alınabilir gerçekten sabırlı olmanız ve inanmanız gerekiyor çok kolay diyemem ama sabırlı olursanız sonu çok güzel
A111 58_Y_D inşalaaahhhh 🥰 evet canım desteksiz uyuyor beşiğinde çok şükür diyeyim kısa bir sürede sonuç aldık biz