Lütfen yargılamayın beni 3yaş 1aylık kızım var sezaryen oldum gebelik troid çıktı şuan halla trid ilacı kullanıyorum degerim bir iyi bir kötü çıkıyor şuan nodül var boğazımda 75ml ilaç kullanıyorum nodül için emar istedi doktor bayram ilk günü çekilmem doktor gebelik planı oldugunda söyleyin ilaç. Dozu ona göre ayarlıycaz dedi 2ay da bir 3gün regl oluyorum 3yıldır korunuyoruz konuma hemn bitince hemen hamile kalınan bilir mi yoksa Bi kaç ay sürer mi 24yaşındayım şuan kızım bir kardeşi olsun istiyorum ama ialç kullandığım uzun süre korundugum için hamile kalamamak korkuyorum