Kızlar bugun kızım 6 aylık oldu . Sadece anne sütü ile beslendi . Doktor kontrolüne 1 hafta var . Ek gıda vermeye baslamalıyım ama neyden başlıyacagımı bilmiyorm . Korkuyorm sadece emzirdim hiç biley almadı bu zamana kadar . 1 hafta daha beklemelimiyim dr liste verene kadar