Rumuz_13 bizde de var o durum son zamanlarda. Sevdiği oyuncağı varsa eğer ben onu kullanarak aa kedi nerde miyav diyorum dikaktini dağıtmaya çalışıyorum ya da aa top mu oynucaksın diyorum falan, ağlamasını dağıtmaya çalışıyorum. Çoğu zaman işe yarıyo, ya da mutfakta işim oldugunda onu da oyuncaklarıyla yanıma alıyorum ona sürekli meşgul edecek sorular soruyorum arada onunla sakalaşıp oynuyorum, böyle böyle idare ediyoruz ama krizler geldi mi yapışıyo bacağıma kucak istiyo saatlerce öyle durduğumuzda oluyo 😃