Doga_sever Duymussunuzdur, kizamiktan üç çocuk öldü. Aşılı çocuklara da zarar verir mi? Nasil korunabiliriz? Park her gün olmazsa olmaz. Önlem amacli yapilan bir tedbir var mi? Bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim.
muratnannsi Doga_sever 1 yasinda asi oldu bebgm ama cok korkuyorm bende .ee parka cikarmasan da olmuyor cocuk skliyor evde istiyor napcam sasirdm
Mbrre Doga_sever çok büyük salgın var diyorlar biz 9. Ayda olduk yaşında birdha olacakmışiz. Rabbım hepimizin evladini korusun 🙏
Doga_sever muratnannsi havalar da isindi, istiyorlar tabi. Benim oglumun asilari tamamlandi. Acaba olen cocuklar asisiz miydi aklima takildi
Doga_sever Mbrre amin. Kizamik sakat birakan da bir hastalik. Korkuyor insan. Asi karsitligi da var. Bir de suriyeliler tetikliyor salginlari
Brokolilim Doga_sever İnandırmak adına önüne gelene kızamık teşhisi koyuyorlar kovitte olduğu gibi çoğu doktor alerjiye kızamık kızamığa ise alerji diyor korku politikası. Kızamık öldürmez kızamık geçiriliyorsa eğer iyi bakılmazsa üşütürse zatürre olur kızamıkta ufak rüzgar çok kötü hasta eder mesele bu.
Noname21 Brokolilim sen ne biliyorsun da konuşuyorsun birsürü bebek eskiden de kızamıktan ölüyordu bu oran çok düşmüştü hatta ölen olmuyordu sizin gibiler yüzünden arttı artıyor
Deletedmom_79 Brokolilim çoğu doktor alerjiye kızamık kızamığa ise alerji diyor korku politikası. Bunu yapan meslektaşlarınız var sanırım? İsimlerini verir misiniz? Bebeklerimizi götürmeyelim.
Doga_sever Brokolilim bu kovidle mukayese edilecek bir konu degilki. İnandiricilik adina bilerek yanlis teshis koyma durumu cok uç bir senaryo. İnandiriciligi da dusuk. Amac ne olacak? Hadi kovidde kuresel guclerin oyunu diyorduk da. Bir de suriyeliler basta olmak uzere bir cok asisiz gocmen Turkiye de bitmis hastaliklari yeniden canlandirdi malesef.
Brokolilim Noname21 Zatüre öldürüyor kızamık geçirenlerde artı zatüre eşlik ediyor okumanda algılama problemin varsa tekrar tekrar oku algıla sonra geç konuş okeyyyy .
Aezgi Noname21 buna katılıyorum parkta biriyle tanışmıştım kız kardeşi 1 sene önce falan vefat etmiş 12 13 yaşlarında kızamığa yakalanmış sakat bırakmıs malesef tek doz aşısı varmıs bu arada 10 sene falan öyle yatalak yaşamış sonrada vefat etmiş😕
Brokolilim Noname21 Prospektüsü al eline - Aseptik menenjit - ensefalit ve ensefalopati - subakut sklerozan panensefalit bu kısımları oku algıla sonra gel burada benimle tartış ben seni ciddiye alamıyorum. Alerjik bünyesi olanada yumurta alerjisi özellikle 4 yaşa ertelenenler var aşıları herkes sebepli sebepsiz yerine mi aşısısız burada korku senaryosundan başka bir şey değilsiniz bilinçsiz bilinçsiz konuşup.
Brokolilim Deletedmom_79 Kovit algısından sonra ölen bitende çoktu biranda ölümler vakalar kesildi ne hikmetse 🤣 Almanya’ya ayaklandı bizimkiler sürü olunca oraya doğru gidiyor normal 😂
Buse18062 Ölen bebekler aşısızdı hanımlar , daha bu gün doktora gidip bu konu hakkında konuştuk. Mersin’de de vefat eden menenjit hastası bebek var maalesef. Bu gün menenjit aşısı yaptırdık hemen
Doga_sever Buse18062 bekledigim yorum . Doktorla konustuklarini ayrintili yazar misiniz. Nasil onlem alabiliriz. Asilari yaptiranlar rahat etmeli mj
Doga_sever Brokolilim toplu bagisiklik, mutasyona ugrayarak oldurucu etkisinin azalmasi onemli etkneler. Grip bile ilk ciktigi yillarda inanilmaz olumlere neden olmus. Her hastalik boyle baslar. Sonra normale doner
cansuyagmur Brokolilim 1 ayda geliştirilen bir aşıyla seneler boyu uygulanan aşıyı nasıl aynı kefeye koyabiliriz. kızamık aşısı 53 yıldır uygulanıyor.
Buse18062 Doga_sever evet aşılı bebekler için rahat olmamızı söyledi doktor bey . Parktan geldikten sonra mutlaka hijyenine dikkat etmemiz gerektiğini söyledi. Ve menenjit aşısınin önemini de vurguladı
Panikatakanne Tosbigimleben Allah korusun ben doktorumuza sormuştum oda aşı yaşı zaten buna göre ayarlanıyor geçmesi çok zor ihtimal demişti ama tabi yine de çocuklu ortama girmemeye özen göster demişti korkmayın birşey olmaz Allah’ın izniyle temas vs olmazsa