Merhabalar sevgili anneler nolursunuz yardım edin,
Oğlumun aşı olduğu kolunda iltihaplanma olustu ben panikle hem doktorumuzu hem aile hekimliğindeki ebemize danıştım, doktorum fucidin krem sürüp pazartesi kontrole getirmemi söyledi. Ebe ise normal bi süreç olduğunu hiçbişey yapmamam gerektiğini söyledi. Kafam karıstı sizede danısmak istedim. Başına gelen var mı acaba?