Kepekekmegi ev sahibi evi sattı bi kaç ay içinde ev satın alırız acele getirmeyelim dedik çünkü ev sahibi sürekli arayıp ne zaman çıkcaksınjz vs baskı yapıyordu biz de ailemin yanına geçtik derken kredi muhabbetleri çıktı evler fırladı sonra tekrar çıktı fiyatlar durulur diye beklerken sürekli çıktı satın almaktan ümit kestik kiralık bakalım dedik aylardır kiralık ev bakıyoruz yok kiraya çıkmaya kalksak zaten kredi taksidi kadar vermemiz gerekiyor yarın birgün satacam diyecek ya da şu fiyata yükselttim diyecek en iyisi küçük müçük giriş kat bulalım dedik öyle de bulduk 0.99 da uygun zaten temmuz da maaşlara zam gelecek bir sene kendimizi sıkarız seneye inş benim de çalışma durumum olabilir falan bi şekilde hallederiz dedik yani alabilseydik öderdik ama kısmet değil heralde hayırlsıı🤷♀️