Bcglcn Ben 2 ay kullandım çok memnundum. Kızım şuan 3 aylık biberon ve mama istemiyor sadece memeye döndük. Öncesinde günde 1 öğün veriyordum. Kilo aldırması ve besin değerleri çok güzel bir mama.