Merhabalar..Sözlesmeli personel olarak kamuda çalısırken ücretsiz dogum iznine cikan oldu mu aranizda güzel anneler..Malumunuz 2 ay önce kadroya gecildi suan ücretsiz izindeki hizmet sürelerm kademe derece ilerlemesinde dahil edilmemis ayni durumda olanlar var mi aranizda