Ayzvedrya2 evet ayrı bir yemek odası fikri güzel olabilir ama yorumlarda belirtildiği gibi çok zor olur. Misafirim geldiği zaman hava güzelse teras katını kullanıyorum yemek için, teras katında mutfak olmasın rağmen alt kattan 2 parça şey getirmek, götürmek eziyet oluyor. Üşenmem derseniz yapın ama ilerleyen zamanda pişman olursunuz benden söylemesi 😊