Merhaba arkadaşlar, Erken Doğum yaptım 2000gr doğdu bebeğim, 7gün yoğun bakımda kaldı, oradayken anne sütünü biberonla vermişler, taburcu olurken de doktoru yine biberonla ver ki ne kadar süt aldığını gör dedi, şuan 31 günlük biberonla süt verip bazen öncesinde bazen sonrasında emziriyordum, ama 2 gündür mememi reddetmesin diye önce emziriyorum sonrasında da Finger Feeding yöntemi ile sütümü veriyorum ama dünden beri mememi almamaya başladı, biberonla beslerken daha güzel emiyordu, bu yöntemle daha güzel emmesi gerekirken tamamen reddetti asla ağzına almıyor, ağlıyor çok üzülüyorum lütfen yardımcı olun 😓😔