Hobbalayarim formül mama ve ek gıda verilir kaşık mamalar ilerde obezite diyabet kolesterole sebep oluyor çok gerekli birşey değil hiçbir besin değeri yok. Mideyi dolduruyor sadece. Bize doktor hiçbirini önermedi.onun yerine ek gıda VS ver yeterli dedi. Ayrıca kaşık mama VS ilerki yaşlarda iştahsızlık yapıyor. Siz bilirsiniz tabi. Ben çocuklarıma hiç vermedim öyle şeyler.