adeniko_26 sudokrem denemiştim bende pişiğe iyi geldiği için gıdısına iyi gelir diye düşündüm ama hiç fayda görmedim ne yazıkki, ne güzel size fayda etmiş. Hametan söyleyende çok oldu ama doktor alerjik olduğu için fayda etmeyebilir dedi onun içinde. Bir ara minik bir yerde deneyeceğim.