adeniko_26 bizde çok fazla belirti vardı. Geçmeyen pişik, aşırı kusma, egzama ve en son kakada kan.. Gıdısı sürekli alerjiden isilik gibi olup döküntüye çeviriyordu bende kortizonlu krem sürüyordum ama yengem eczacı kesinlikle sürme dedi. Doktorumuzda Mustela Stelatopia+ verdi sadece onu sürüyorum. Mustelanın yağınıda gastroentoloji doktorumuz bol bol sür kurumasın diye önermişti. Hava aldırmakta önemli sanırım