nazlimom_ Mervetekin3564 bayramda kurbanımızı kesip eve geleceğiz ertesi günde bayramlaşmaya gideriz😂
tubasd Mervetekin3564 kurban bayramı çok gezmelik bir bayram olmuyor ilk günler sonrasindada olmuyor gerçi bı annelere gidiyoruz ziyarete öyle
Show_must_go_on Mervetekin3564 Eşim be kızımla pikniğe gidiyoruz sabahtan kahvaltı niyetine sonra evdeyiz ☺️
Mervetekin3564 Bizde eşimin anneannesi gile gitcez güney Denizliye kurbanimizi orda kestikten sonra annemgilin yanına gitcez uşak allah kesmeyi nasip etsin