Tubtub7171 Ağustos sonunda benim Soma da yaşamam 1 sene olacak. Şuan nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama Soma’da şehir hayatı beklemeyin. Sakinliği seviyorsaniz çok güzel bir yer Soma. Turgut Alp mahallesi onuc Eylül Mahallesi nezih güzel. Şehir hayatını seviyorsanız Soma da zorlanırsiniz. Bizde iş dolayısla geldik buraya. İzmir Bergama ya yemek yemeye dikiliye denize gidiyoruz. Ayvalık 1,5 saat sürüyor yazın çok güzel. Ev tercih ederken doğalgaz buraya yeni geldi her evde yok sıcak su veya kalorifer sistem. Ev tercih ederken doğalgazlı bulamazsanız (kirasi yüksek oluyor) sıcak sulu tercih etmenizi öneririm. Sıcak su sistemi termik santralden evlere gönderiliyor ve çok uygun fiyata denk geliyor ısınma zaten çok soğuk olmuyor ya da Ankaradan gelmiş biri olarak bana öyle geldi. Sessizliği seviyorsanız Soma güzel