Sağlık sorunları nedeniyle bebeğime mamaya başladık (golden goat 2), bebeğim 9,5 aylık. Birazını içti kalanını dolapta bekletsem bişey olurmu. İnternette 24 saat dolapta bekleyebilir yazıyor. Mama kullanan anneler yazabilirmi 😔 yanlış bişey yapmak istemiyorum