Selaaamm
Kızlar 5 ay 10 günlük bebeğim var. Ek gıdaya geçtik doktor izniyle. 3 doktora götürdüm hepsi zayıf kilo alması lazım diyor.
Mama ve anne sütüyle besleniyor.
6390 Gr.
Doğum kilosu 3290 gramdi.
90 CC veriyorsam 60 içip bırakıyor, biberonu ısırıyor istemiyor. Sutumude sağıp veriyorum bu arada. Onu da azıcık içip yine biberonu ısırıyor ya da elimi ittiriyor.
Ek gıdaya basladik, bı kaç tadım yaptirdim. Ama kilo alması için nasıl beslemeliyim bu dönemde? Neler kilo yapar bu minnaga 🥹
Gerçekten çok moralim bozuluyor artık, bütün doktorlar zayıf diyor. Alt sınırda kilo alıyor hep diyorlar.