NehirK10 merhaba güzel anneler, sol mememe göre daha az süt geliyor. Bazen süt çıkmadığını kontrol etmek için sıktığımda. Paranoyak mıyım? bu benim ilk bebeğim Bu normal mi? bu emzirmeyi etkiler mi?